søndag den 1. januar 2012

VI SES I HEGNET

Albertehunden og mig...
Alberte er kær.
Efter at have passet Alberte, har jeg en trang til at få en hund.
Rigtig godt nytår til jer alle.
Dejlig nytårsaften og dag igår. Vi havde besøg af kusinerne, deres forældre og nogle af vores venners hund, Alberte. Vi spiste god mad, hørte musik, fik snakket og grinet. Sød aften. Forresten, sidder jeg og småjubler lidt over 20 FASTE LÆSERE, jeg ved godt, at det er ingenting i forhold til alle de store bloggere/blogs, som har jeg ved ikke hvor mange faste læsere, men altså jeg er bare glad for, at der er én der vil følge mig, og sådan en har jeg nu tyve af. Tak søde mennesker. Nå, jeg skal spise nu, og få læst lidt på de pokkers lektier. Kisses.

WEARING - Sweater/Acne

3 kommentarer:

Emma Due Lind sagde ...

Du flasher hår babe! ;)
Og fuck dig, fordi du har så mange læsere... ;D lof you

ANNEMETTE sagde ...

I know. Jo tak. Låååfe juuu tuuu.

Emma Due Lind sagde ...

Crime! :D